Tuesday, June 3, 2014

№ 1

I'M VEGAN!

Co se událo ve zkratce
- Jsem přestěhovaná v Praze + chodím už přes měsíc do práce <3
- Ano, moc (vůbec) se mi nedařilo. Byla jsem v šílené stresu = přežery a klidně i 5x po sobě zvracení. Ale jsem hubenější v centimetrech. Už nikde nemám 100cm. Stále hubnu.
- Chtěla jsem se na svět blogů vykašlat, ale nejde to, chybíte mi!
- A jedna novinka - jsem vegan!! <3 Ale díky mé nepozornosti jsem konzumovala i potraviny, které obsahovaly živočišné přídavky - olivy. Jsou v nich mléčné kyseliny :( Tupá husa, musím se naučit ty éčka konečně nazpaměť.
- A nejlepšejší novinka - mám kluka! A je to vegan!!!! Parádní prostě <3 Řekla jsem mu, že se rok a půl potýkám s miou. On na to, že měl taky PPP :D :( Ale je to moje Vegan Luv  , takže když budu s ním, tak budu jíst, nechci mu ubližovat a navíc neumím lhát - nebo spíš, on není blebej a pozná když lžu. Ale necpe mě velkými porcemi, takže super.

NEOPUSTÍM VÁS!
MÁM VÁS RÁDA 

 PS: blbne mi wifi (kradu ji), takže se omlouvám, když se stane, že se neozvu nebo nebudu komentovat. Ale jídelníčky budu přidávat z každého dne. Do té doby, než budu mít 48kg. Od zítra přidávám jídelníčky.



5 comments:

  1. aha, tak já tě hledala na jiné adrese:D koukám, že se kolem tebe udála spousta novinek a samý pozitivní věci, to je super! jen tak dál!;)

    ReplyDelete
  2. Tak to jsou mi,ale milé zprávy:) moc ti to přeji a jak vidím našla jsi v partnerovi spřízněnou duši na jídlo,což je ještě lepší:) Přeji,a´t máš takové hezké zprávy pořád a ať se ti vede v hubnutí:)

    ReplyDelete
  3. hmmm , tak za 1. gratuluji k práci, k přítelovi a všeobecně že se ti daří je super ^^
    :) .. je super že se máš skvěle tak se drž se dál a měj se hezky :-**

    ReplyDelete
  4. Wow tak to je celkem dost změn kočko! :-). No tak gratuluji a ať ti to všechno klape dál podle představ! :-)

    ReplyDelete
  5. Moc pěknej profil! Také gratuluji k úspěchům a držím pěsti :)*

    ReplyDelete