Wednesday, April 9, 2014



Je mi jedno, kolik ukazuje váha, důležitější jsou míry!! Každých 14 dní je budu přepisovat.

Včera jsem nestíhala. Řešila jsem věci + novou práci v Praze!! Ano, slyšíte dobře. Budu se stěhovat do Prahy <3 Už od května tam budu. Nebo vlastně, už tenhle měsíc tam pojedu, ale nevím kdy ještě...
Sice tak 2 měsíce budou ještě stále krušné, kvůli nedostatku financím, ale sestřička mě utěšuje, že se to zvládne a že se to vymyslí. Jediné štěstí je, že po mě moje sestra ze všeho nejvíc chce, abych šla do Prahy a tak pro to dělá maximum :)
A já jsme na ní tak hnusná ...

budíček 4:20
snídaně: nic
svačina (9:00): kobliha s marmeládou (190kcal)
oběd: jablko (45kcal)
svačina: nic
večeře (16:45):  1 chlebová placka, "omáčka"*, pidi krajíček chleba, Zlatá Haná, sůl

tekutiny: 1.5l vody, 1l čaj (ovocný, 3 zelený), černá káva bez cukru
pohyb: 
8h v práci (sezení, dělnická práce)
1.5h pěškobus

chlebová placka = hladká mouka, voda, sůl, pepř a kari. Vyválené placky se smaží na oleji, poté se osuší do papírové utěrky.
omáčka =  rajčatový protlak, 15 zelených fazolek, 2 listy ledového salátu, voda, mletá sladká paprika, pepř, sůl

PS: Ano vím, že smažené věci, mouka, bílé pečivo, atd nejsou vůbec zdravé a neměla bych je jíst. Ale bohužel momentálně si nemůžu dovolit jíst zdravější potraviny....
Alespoň si nedávám kávu s mlékem a z práce chodím pěšky domů (6km) Snažím se prostě ty nezdravé hnusy alespoň krapec kompenzovat.

Dnes Vás oběhnu :)
Děkuji Všem velice za komentáře, vážím si jich a povzbuzují mne :)**

5 comments:

  1. Jsem nadšená ,že se stěhuješ do Prahy.Co já bych dala za to se tam taky přestěhovat.Moc ti to přeji :)

    ReplyDelete
  2. Praha je vždycky dobrá volba! :)

    ReplyDelete
  3. Praha je podle mě nejlepší i proto v ní jsem tak často :D
    Hezky se držíš a věřím,že to jednou bude už dobré :)

    ReplyDelete
  4. to se docela projdeš z práce :) myslim že to máš pěkné, hlavně at se ti líbí v praze :)

    ReplyDelete
  5. Ahojky, moc se mi líbí Tvůj blog. Momentálně jsem si taky založila blog pro ana a vůbec na hubnutí. Ráda bych pokud bys chtěla spřátelit :). Moc Ti fandím a i ať Ti vyjde ta Praha a práce ať si konečně šťastná a všechno klape jak má! :)
    Lucka

    ReplyDelete