Saturday, April 12, 2014

Co chci změnit. Prostě chci být veselejší a zdravá a proto je třeba pro to něco udělat, změnit ;) Ale neznamená to, že se vzdám Any! Vždyť s ní, jsem zažila své nejšťastnější období svého života a chci ho zažít znovu. Ale chci, aby to období už nikdy neskončilo! NIKDY!

- být vegetarián/vegan
- omezit cukry, tuky a sůl
- jíst pouze bílé jogurty + přidávat si do nich ovoce
- sobota = hřešící den ve skadkém
- jíst čisté potraviny a žádné umělotiny
- dělat si domácí nutellu, burákové máslo, pizzu... prostě si ty potraviny vytvářet doma nekupovat ty v supermarketech, kde je spousta éček, cukru a dalších sraček. A navíc, když si člověk vytvoří něco vlastního, tak má pak radost
- přestat kouřit
- pravidelně snídat
- nepít sladké nápoje
- omezit kávu
- nepřežírat se
- každé sousto 35x požvýkat
- nezvracet, nepoužívat laxativa. Prostě a jednoduše jenom nejíst (Pro Ana style)
- nejíst: kečupy, majonézy, hořčice, dresingy = rajčatový protlak, dělat si doma čisté dressingy
- začít sportovat?? Plavání, běh?? Nebo spíš cvičit doma...
- každé pondělí hladovka??
- nepoužívat: máslo, rostlinné tuky (Perla, Rama, Flora... ) náhražka = domácí vegan pomazánky
- nejíst vajíčka. Náhražka v buchtách = banán! 1 vajíčko = 1/2 banánu
- po 18. hodině nějíst
- dostatečně pít (minimálně 2l čisté vody za den + neslazené čaje)
- třídit odpad
- pravidelně se o sebe starat
- 3 minut před každým jídlem vypít 500ml vody či bylinkového neslazeného čaje
- začít meditovat??
- nebýt lenošná
- dotahovat věci až do konce
- nejdůležitější: SRÁT NA NÁZORY OSTATNÍCH :



Ano, ano, chci začít pracovat, abych mohla začít žít zdravěji! Ale prd, jde žít zdravě i bez peněz...
Až si holky budu vydělávat a až se nějak srovnám (mám krapec dluhy), tak si začnu vařit zdravé potraviny s nízkým obsahem energetické hodnoty a tak si budu prostě připravovat nejrůznější zdravé potraviny. Takže Vám sem pokaždé dám recept ;)
Asi je to trochu divné, že je tohle vlastně pro ana blog a budou sem přidávány recepty a to i na nutellu?? :O Jak říkám, já nevím, kdo jsem, ale jediné co vím je, že mne láká zdravý a čistý životní styl, ale mé srdce tíhne i k Aně.

Jsem nabitá nehoráznou energií začít konečně žít!!

PS: teď ty jídelníčky ještě nebudou nic moc, ale budou se pomalu lepšit! Ještě dojím ty hnusný, nezdravý potraviny, co mám doma a začnu si kupovat zdravější ;) Jen nesmím mít přežery, abych toho moc neutratila :( Ale přežery nebudou, protože chci žít čistěji!

Pokud mně ještě něco vyvstane na mysli, co chci změnit, tak to dopíšu ;)


11 comments:

  1. Wow tak dobře mě článel ještě nemotivoval!! :D Je to dobrý plán!!

    ReplyDelete
  2. Tak ať ti ta energie vydrží co nejdýl. Článek hodně vypovídá o tom kam směřuješ a já myslím, že seš na té nejlepší cestě. Ana může zůstat v myšlenkách, ale tahle cesta ti určitě přinese více dobré nálady. :)

    ReplyDelete
  3. Zajímavé věci :) některé bysme měly stejné :)

    ReplyDelete
  4. vypadá to dost dobře, na recepty se těším, určitě to všechno zvládneš, drž se kočko!:*

    ReplyDelete
  5. I já se o to zajímám. Určité suroviny nahrazuji zdravějšími. Různě si recepty upravuju a snižuju nebo úplně vynechávám cukr, máslo a podobně (kolikrát to chutná skvěle i bez toho)!
    S rozinkami to určitě bude taky dobré, vyzkouším :)
    A přeji, aby ti to vyšlo. Plány jsou to pěkné :)

    ReplyDelete
  6. nevadí,nemusí to být vše veganské:) já taky nevím hele, když řeknu ne tak prostě ne,ne? :X nevím proč je o pouto k jídlu tak silný, ale od zítra se fakt budu hodně držet zkrátka,už to hubnutí musim pořádně rozjet. zvládnem to! musíme být silné!

    ReplyDelete
  7. Pekný zoznam, držím palce. :) Ten posledný bod sa mi veľmi páči.

    ReplyDelete
  8. dúfam, že tieto pravidlá ti budú vyhovovať a konečne sa ti pôjde ľahšie za svojím cieľom :)

    ReplyDelete
  9. V tom co tu píšeš o Aně se schodnem taky to bylo vždy moje nej období. :) A taky nechci tentokrát už aby to odešlo, ale snažit se v tom co nejdéle zůstat :).
    Jinak krásné plány a body s přežíráníma přestáním kouřit bych ráda splnila taky, ale nechci se moc přeceňovat :D :D :D. Zatím zůstanu u hubnutí a dodělávání školy :D
    Držím palce ať ti to klapne! :)

    ReplyDelete
  10. to jsou super plány, prakticky s tebou se všema souhlsim, taky prostě chci žít zdravě :) !
    já jsem taky lenošná, jako miluju plavání, lezení, jumping, kolečkový brusle,..ale cvičení doma?? na to mi neužije :D
    snaž se! pujde to když budeš chtít! :)

    ReplyDelete
  11. moc pěkné plány máš :) přeji,aby ti šly i od ruky a všechny byly splněné pokud to je jen možné :)

    ReplyDelete